ICT voor de Juridische Praktijk

Advocatuur

Volledig voorbereid op programma KEI met een digitaal dossier, uw ICT goed beveiligd om te voldoen aan alle eisen omtrent de Meldplicht Datalekken en uw werkplek volledig ingericht met de juiste software en hardware om efficient te kunnen werken. De Lexxyn Groep adviseert, levert en ontzorgt u rondom de inrichting van uw juridische werkomgeving. Volledig, veilig en altijd volgens de laatste richtlijnen.


Alle producten en diensten voor de Advocatuur

CClaw
Software voor de advocatenpraktijk.

CClaw is een compleet softwarepakket voor de juridische praktijk. CClaw geeft direct inzicht in up-to-date dossier en relatiegegevens. Daarnaast biedt het optimaal inzicht in de tijdsbesteding. De eenvoudige gegevensuitwisseling in combinatie met de urenregistratie zorgt voor een belangrijke besparing, zowel in tijd als in kosten. Het softwarepakket is verkrijgbaar in CClaw Light en CClaw Professional. Bij deze laatstgenoemde is de financiële administratie volledig geïntegreerd. 

Meer informatie over CClaw

CCweb
De webversie van CClaw

Vanaf nu hoeft de advocaat niet meer te kiezen voor óf Cloud óf lokale IT infrastructuur. Kies voor werken met het beste van deze 2 werelden, ofwel ‘hybride’ werken. De webversie kan tegelijkertijd en naast de ‘traditionele’ versie gebruikt worden.

Meer informatie over CCweb

CClaw DMS
Multifunctioneel document management systeem

Het DMS van Clip Consultants is een multifunctionele oplossing voor uw kantoor. Door middel van Full Text Search heeft u met slechts enkele zoekcriteria snel alle documenten waarin het zoekwoord voorkomt op uw scherm. Ter voorkoming van het overschrijven van documenten kunt gemakkelijk versies maken met de functionaliteit ‘inchecken/uitchecken’. Ook voegt CClaw DMS extra functionaliteiten toe aan uw Outlook omgeving. Bekijk ook de brochure >>>

Meer informatie over CClaw DMS

CClaw Dossier Online
Klantenportaal

Met CClaw Dossier Online deelt u rechtstreeks vanuit CClaw informatie met uw cliënten via het internet. Uw cliënt heeft via uw website toegang tot een persoonlijke klantomgeving en kan direct de status van het dossier raadplegen, een concept dagvaarding bekijken en controleren wat er op de declaratie staat. Bekijk ook de brochure >>>

Meer informatie over CClaw Dossier Online

CClaw Dynamic Law Manager
Het systeem voor snelle en flexibele rapportages

CClaw Dynamic Law Manager is ontworpen voor en door advocaten. Met Dynamic Law Manager en CClaw wordt business intelligence voor advocatuur gemakkelijk, flexibel en betaalbaar. Voor de beste beslissingen is betrouwbare informatie immers cruciaal. Bekijk ook de brochure >>>

Meer informatie over CClaw Dynamic Law Manager

FORTUNA
Software voor de advocatenpraktijk.

Met ruim 250 geautomatiseerde kantoren is FORTUNA de oplossing met de meeste gebruikers in Nederland. Een pakket waarmee advocaten hun juridische, administratieve en financiële processen kunnen stroomlijnen. FORTUNA biedt volledige integratie van boekhouding en dossiers, een module voor managementrapportages, een intelligente scanmodule gekoppeld aan digitale archivering, meertalige sjablonen en natuurlijk een naadloze koppeling met de Microsoft Office-toepassingen en andere externe applicaties zoals de postcodetabel.

Meer informatie over FORTUNA

NEXTmatters
Software voor de advocatenpraktijk.

NEXTmatters is de nieuwe generatie software voor de juridische praktijk. Overzichtelijk, gebruiksvriendelijk en geheel toegesneden op het moderne advocatenkantoor.

Meer informatie over NEXTmatters

DMSforLegal
Het documentmanagement systeem voor de juridische praktijk

Het robuuste DMSforLegal is geïntegreerd met Microsoft SharePoint om uitgebreide Document -en E-mail Management te vergemakkelijken. Het systeem biedt naadloze integratie met financiële systemen en is in staat om DMS processen doelmatig te organiseren. Efficiënt dossier management is gemakkelijk voor juristen aangezien alle relevante dossiers in SharePoint toegankelijk zijn via DMSforLegal. DMSforLegal is ook naadloos geïntegreerd met Microsoft Windows applicaties, zoals de Outlook e-mail cliënt, om het dagelijkse gebruik van Outlook effiectiever te maken.

Meer informatie over DMSforLegal

ContactManager
Het CRM pakket voor de juridische praktijk

ContactManager is een functierijk CRM-systeem, waarmee de communicatie en marketing gericht op specifieke doelgroepen eenvoudig kan worden ingevuld. Het systeem biedt een accurate gecentraliseerde contactendatabase, toegankelijk via de gebruikelijke kantoorapplicaties van Microsoft, een integratie met de meest gebruikte financiële en documentmanagement systemen in de juridische markt en een koppeling met de bedrijfsgegevensdatabase van de KvK en de postcodetabel. 

Meer informatie over ContactManager

Legal Desktop
Een compleet ingerichte werkplek in de cloud voor een vast bedrag per maand

De volgende onderdelen maken standaard deel uit van de virtuele werkplek in de cloud om kantoorgenoten en cliënten op een professionele manier te kunnen bedienen: Microsoft Office 365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Exchange mailservice, Lync en SharePoint) en Epona DMSforLegal (documentmanagement en e-mailmanagement). Bedrag per maand per gebruiker vanaf: € 29,50. Epona ContactManager (relatiebeheer) en LegalWord (huisstijl, documentcreatie en modellen) zijn optioneel toe te voegen. De Legal Desktop kan geïntegreerd geleverd worden met verschillende applicaties voor tijdschrijven en declareren, waaronder CClaw, FORTUNA en NEXTMatters.

Meer informatie over Legal Desktop

BigHand Enterprise
Digitaal dicteren

‘Get more done’ met de award-winnende .NET gebaseerde Enterprise Edition van BigHand. Digitaal dicteren kent met behulp van BigHand geen grenzen en kan locatie onafhankelijk ingezet worden. Juridische professionals kunnen met hun stem documenten creëren, e-mails samenstellen, opdrachten opstellen en aantekeningen maken. Onderweg, op kantoor of op iedere andere locatie, bijvoorbeeld met gebruik van een iPhone of BlackBerry. Dictaten worden direct ingestuurd en flexibel door het secretariaat of Dragon spraakherkenning opgepakt en verwerkt. Insprekers kunnen de status volgen via een persoonlijke werklijst; in te zien aan de werkplek of op de weg. Geen seconde raakt verloren… Met meer dan 170.000 gebruikers wereldwijd is BigHand de absolute marktleider op het gebied van innovatieve spraakverwerking en Document LifeCycle.

Meer informatie over BigHand Enterprise

BigHand Professional
Digitaal dicteren in de cloud

‘Get more done’ met BigHand Professional; de Cloud variant van de award-winnende Enterprise Edition van BigHand. Met BigHand Professional profiteert u binnen een mum van tijd van de voordelen van 'in the cloud' dicteren. U kiest de hardware en eventueel een mobiel toestel voor dicteren onderweg, waarna u direct aan de slag kunt met digitaal dicteren, echter zonder de technische zorgen en aanvangsinvestering. Doordat u via een beveiligde Internetverbinding contact legt met de BigHand Professional server van BigHand kunt u dicteren, uitwerken en uw dictaten beheren vanaf iedere willekeurige locatie met toegang tot Internet. Het maakt dus niet uit of u op kantoor bent, onderweg of thuis. Met 3 stappen kunt u nu eenvoudig aan de slag met BigHand Professional digitaal dicteren, tegen een vast bedrag per gebruiker per jaar

 

Meer informatie over BigHand Professional

Technisch platform voor werken in de Cloud.
Maakt Cloud werken mogelijk

Cloud Concept is dé partner voor het beheer en de techniek van uw Cloud diensten. Achter de schermen zorgt Cloud Concept ervoor dat alles voor elkaar is. Onze partners, waar Cloud Concept al jaren nauw mee samenwerkt, verzorgen de Cloud dienstverlening naar de klant. Zo beschikken onze partners over een betrouwbaar technisch platform en werken klanten zorgeloos in de Cloud. Conform de strenge vereisten en verwachtingen die je aan een betrouwbare Cloud omgeving mag stellen.

Meer informatie over Technisch platform voor werken in de Cloud.

Private Cloud
Werken in de Private Cloud voor juristen

Werken in de Cloud houdt concreet in dat uw data centraal beheerd worden. Uw data staat gegarandeerd op eigen servers van ICT Concept. Conform de vereisten in de juridische sector, staan deze zwaar beveiligde datacentra op diverse locaties in Nederland. U sluit menselijke tussenkomst uit, u bent verzekerd van het hoogste veiligheidsniveau en minimaliseert de kans op verlies van uw data door brand of lekkage. Vooral wanneer u dagelijks werkt met privacygevoelige data is veilig beheer cruciaal.

Meer informatie over Private Cloud

Workplace Pack
Totaaloplossing voor uw werkplek

Met het Workplace Pack is onder meer de hardware en standaard software op uw bureau op maat gefaciliteerd. De continuïteit hiervan wordt gewaarborgd met onder andere beheer, onderhoud, incident management en vervangende hardware. In het Workplace Pack zijn alle IT gereedschappen opgenomen voor een kostenefficiënte werkplek. U kunt het Workplace Pack volledig op uw situatie afstemmen, hoeveel 'werkplekken' uw kantoor ook heeft. Voor een vast bedrag per maand.

Meer informatie over Workplace Pack

Web Pack
Totaaloplossing voor website en intraweb

Met het Web Pack bouwt ICT Concept voor u een responsive website die goed vindbaar is in Google. Uiteraard voor u gebouwd in uw eigen huisstijl en volledig geoptimaliseerd voor smartphones, tablets en desktop. Zo ziet uw site er professioneel uit én is deze goed vindbaar voor uw doelgroep. Het Web Pack biedt een geïntegreerde oplossing om ook uw website en intraweb optimaal te beheren en beveiligen. Want hoewel IT-beveiliging de aandacht heeft, staat men vaak niet stil bij de beveiliging van de online omgeving. Voor een vast bedrag per maand.

Meer informatie over Web Pack

IT-security diensten
Complete beveiliging van uw netwerk

Met de beveiligingssystemen van ICT Concept, zoals anti-SPAM en anti-virus applicaties en firewalls, beschermt u uw bedrijfsgegevens zonder de gewenste flexibiliteit te verliezen. Daarnaast zorgen onze Remote back-up systemen ervoor dat u, indien nodig, snel kunt terugvallen op een recente back-up. Altijd en overal uw gegevens bij de hand met ICT Concept. Dát is werken zonder zorgen.

Meer informatie over IT-security diensten

Remote Back-up
Uw bedrijfsgegevens verzekerd

Wilt u uw bedrijfsgegevens veilig en professioneel beheren? Met de back-up services van ICT Concept heeft u keuze uit diverse concepten voor zorgeloos beheer van uw bestanden en systemen. Passend bij uw situatie, bij uw vraag en de criteria die gelden in uw branche. De voordelen van Remote Back-up zijn onder andere het veilig en vertrouwd beheren van uw systemen en bestanden, altijd een recente back-up binnen handbereik en uw back-up service wordt altijd afgestemd op uw praktijk.

 

Meer informatie over Remote Back-up

Connectivity Pack
Eén totaalpakket, één vast bedrag per maand

Afgestemd op uw specifieke situatie nemen we het geheel aan o.a. internetverbindingen, Gatekeepers, beveiligingen, maar ook WiFi-infrastructuur, SSL-certificaten, SPAM-filtering en wat nog meer op uw werkomgeving van toepassing is, op in het Connectivity Pack. Hierdoor kunnen we voor een vast maandbedrag levering, installatie, onderhoud, beheer en incidentmanagement van dit belangrijke stuk van uw IT-platform volledig ontzorgd en helemaal op maat aanbieden.

Meer informatie over Connectivity Pack

Enterprise Drive
Totaaloplossing voor het veilig delen van bestanden en dossiers

Met Enterprise Drive heeft ICT Concept een veilige totaaloplossing ontwikkeld voor het delen, raadplegen en bewerken van bestanden. Dus geen Dropbox en WeTransfer meer voor het onveilig rondsturen van vertrouwelijke informatie. Alleen u bepaalt wie toegang heeft tot uw data; door end-to-end encryptie is het volledige traject beveiligd. Bestanden worden automatisch op alle devices met Enterprise Drive gesynchroniseerd. U kunt ook bepalen wie ‘alleen lezen’ of ‘lezen en schrijven’ of ‘admin’ rechten krijgt. Dat stelt u eenvoudig in. Enterprise Drive is geschikt voor Windows en Mac computers en mobiele apparaten (iOS en Android).

Meer informatie over Enterprise Drive

Voice over IP
Besparen op telefoonkosten en meer

Helder Telecom is dé specialist op het het gebied van Voice over IP (VOIP) voor de zakelijke markt. Bellen via internet (IP) biedt vele voordelen. U bespaart op telefoonkosten, bent altijd en overal bereikbaar, beheert uw data en telefonie netwerk in één systeem en interne applicaties zijn vaak eenvoudig te integreren. 

Meer informatie over Voice over IP

Vaste Telefonie
Uw telefooncentrale is de spil in het contact met klanten, leveranciers en medewerkers.

Optimale bereikbaarheid is erg belangrijk. Maar zelfs de meest stabiele telefoonoplossing hoeft u geen vermogen te kosten. Helder adviseert u over de optimale telefooncentrale en onderliggende netlijnen of breedbandverbindingen. Daarnaast neemt Helder Telecom installatie, service en onderhoud voor zijn rekening. Helder is leverancier van uitsluitend A-merken op het gebied van bedrijfstelefonie. Met Helder Telecom belt u zonder zorgen over een betrouwbare vaste lijn tegen de beste tarieven.

Meer informatie over Vaste Telefonie

Mobiele Telefonie
Optimale bereikbaarheid is belangrijk voor ondernemers in alle sectoren.

Tijdens ieder klantencontact kunt u uw organisatie profileren en potentiële klanten zelfs over de streep trekken klant te worden. Iedere gemiste oproep is een gemiste kans. Helder Telecom biedt u ook mobiele oplossingen voor maximale bereikbaarheid in deze huidige veeleisende 24-uurs economie. Met de toevoeging van deze dienst kunt u bij Helder Telecom terecht voor vaste telefonie, mobiele telefonie en internet; hét totaalpakket aan communicatieoplossingen. Met de nieuwe mobiele diensten van Helder Telecom hoeft geen één contactmoment meer verloren te gaan.

Ons mobiele portfolio bestaat uit drie diensten:

  • Helder Mobiel vormt de 'basis' van het Helder Telecom mobiele aanbod. Echter biedt Helder Mobiel veel meer faciliteiten dan wat u verwacht.
  • Helder Mobile connect verbindt uw eigen telefooncentrale met de gemakkelijke voorzieningen van uw mobiele telefoon. Dankzij deze slimme koppeling komen alle faciliteiten waaraan u bij vaste telefonie gewend bent, ook beschikbaar voor uw mobiele telefoon(s).
  • Helder Managed Mobile is de climax van vast-mobiel integratie. Door middel van de ultieme integratie worden alle vaste telefonie faciliteiten ook beschikbaar op uw mobiele telefoon(s).

Meer informatie over Mobiele Telefonie

Mobile Device Management
Overal en altijd veilig kunnen werken

Helder Telecom Mobile Device Management (MDM) biedt een set van mogelijkheden waarmee mobiele apparaten centraal worden beveiligd, geïnstalleerd en onderhouden. MDM maakt het mogelijk om automatisch systeemmanagementtaken te beheren, voor zowel Windows Mobile, Apple, Android, BlackBerry en Symbian Smartphones. MDM is een SaaS-oplossing, wat betekent dat je up and running bent in enkele minuten, zonder dat u de server-infrastructuur hoeft te installeren. Met MDM heb je een kant en klare device management oplossing, die leidt tot een duidelijke en een lage total cost of ownership.

Meer informatie over Mobile Device Management

Vast Mobiel Integratie
Kostenbesparend en talloze mogelijkheden

Mobiele en vaste telefonie kunnen op verschillende manieren en op uiteenlopende niveaus worden geïntegreerd. De meest eenvoudige vorm is het aanbrengen van slimme doorschakelingen. De meest geavanceerde vorm luistert naar de naam Helder Managed Mobile. Eén van de voordelen is dat u niet hoeft te investeren in een (nieuwe) telefooncentrale. Als u gebruik maakt van Helder Managed Mobile is er namelijk geen noodzaak meer om de centrale telefonieapparatuur in uw eigen bedrijf aan te leggen en te onderhouden. Alle voordelen op een rij:

  • Meest optimale vorm van vast-mobiel integratie
  • Snel beschikken over geactiveerde simkaarten
  • Meerdere mobiele nummers per simkaart mogelijk
  • Maximale grip op belgedrag
  • Slimme routeringsmogelijkheden
  • Niet investeren in een eigen telefooncentrale
  • Altijd kunnen beschikken over de nieuwste telecomfaciliteiten
  • Maximale betrouwbaarheid
  • Eén factuur en één aanspreekpunt

Meer informatie over Vast Mobiel Integratie

Neem contact met ons op

Lexxyn Groep
Paterserf 3
4904 AA Oosterhout

088 002 84 00
info@lexxyn.nl

Contact

Blijf op de hoogte

Meld u aan voor de nieuwsbrief

Twitter LinkedIn Facebook