Producten en diensten
Cloud Concept is dé partner voor het beheer en de techniek van uw Cloud diensten. Achter de schermen zorgt Cloud Concept ervoor dat alles voor elkaar is. Onze partners, waar Cloud Concept al jaren nauw mee samenwerkt, verzorgen de Cloud dienstverlening naar de klant. Zo beschikken onze partners over een betrouwbaar technisch platform en werken klanten zorgeloos in de Cloud. Conform de strenge vereisten en verwachtingen die je aan een betrouwbare Cloud omgeving mag stellen.
Meer informatie over Technisch platform voor werken in de Cloud
Het versturen van aangetekende e-mails is heel eenvoudig. Weg met de additionele, lastige, Mijn-omgevingen. Aangetekend Mailen is heel eenvoudig te integreren binnen de systemen van jouw organisatie en kent een minimale IT-impact.
Het Communication Pack biedt alles wat u nodig heeft om (online) te vergaderen, te bellen en samen te werken.
De Business Consultancy diensten van ICT Concept zijn er op gericht de beste afstemming te vinden tussen organisatie en ICT. Dankzij 20 jaar ervaring op het gebied van ICT, en veel branche en proceskennis, zijn de Business Consultants van ICT Concept als geen ander in staat de brug te slaan tussen organisatie en technologie. De door ons geboden adviezen hebben bijvoorbeeld betrekking op beleid, strategie, infrastructuur, connectiviteit, werkplek en informatiebeheer en –veiligheid. De dienstverlening is geen veredelde pakketselectie, maar richt zich op bedrijfskundige of technische vraagstukken.
Werken in de Cloud houdt concreet in dat uw data centraal beheerd worden. Uw data staat gegarandeerd op eigen servers van ICT Concept. Conform de vereisten in de juridische sector, staan deze zwaar beveiligde datacentra op diverse locaties in Nederland. U sluit menselijke tussenkomst uit, u bent verzekerd van het hoogste veiligheidsniveau en minimaliseert de kans op verlies van uw data door brand of lekkage. Vooral wanneer u dagelijks werkt met privacygevoelige data is veilig beheer cruciaal.
Printen, kopiëren, scannen en faxen: professionele apparatuur is onmisbaar binnen uw kantooromgeving. ICT Concept biedt het Printer Pack: een complete printoplossing voor een vast bedrag per maand.
Met het Workplace Pack is onder meer de hardware en standaard software op uw bureau op maat gefaciliteerd. De continuïteit hiervan wordt gewaarborgd met onder andere beheer, onderhoud, incident management en vervangende hardware. In het Workplace Pack zijn alle IT gereedschappen opgenomen voor een kostenefficiënte werkplek. U kunt het Workplace Pack volledig op uw situatie afstemmen, hoeveel 'werkplekken' uw kantoor ook heeft. Voor een vast bedrag per maand.
Met de beveiligingssystemen van ICT Concept, zoals anti-SPAM en anti-virus applicaties en firewalls, beschermt u uw bedrijfsgegevens zonder de gewenste flexibiliteit te verliezen. Daarnaast zorgen onze Remote back-up systemen ervoor dat u, indien nodig, snel kunt terugvallen op een recente back-up. Altijd en overal uw gegevens bij de hand met ICT Concept. Dát is werken zonder zorgen.
Wilt u uw bedrijfsgegevens veilig en professioneel beheren? Met de back-up services van ICT Concept heeft u keuze uit diverse concepten voor zorgeloos beheer van uw bestanden en systemen. Passend bij uw situatie, bij uw vraag en de criteria die gelden in uw branche. De voordelen van Remote Back-up zijn onder andere het veilig en vertrouwd beheren van uw systemen en bestanden, altijd een recente back-up binnen handbereik en uw back-up service wordt altijd afgestemd op uw praktijk.
Afgestemd op uw specifieke situatie nemen we het geheel aan o.a. internetverbindingen, Gatekeepers, beveiligingen, maar ook WiFi-infrastructuur, SSL-certificaten, SPAM-filtering en wat nog meer op uw werkomgeving van toepassing is, op in het Connectivity Pack. Hierdoor kunnen we voor een vast maandbedrag levering, installatie, onderhoud, beheer en incidentmanagement van dit belangrijke stuk van uw IT-platform volledig ontzorgd en helemaal op maat aanbieden.
Met Enterprise Drive heeft ICT Concept een veilige totaaloplossing ontwikkeld voor het delen, raadplegen en bewerken van bestanden. Dus geen Dropbox en WeTransfer meer voor het onveilig rondsturen van vertrouwelijke informatie. Alleen u bepaalt wie toegang heeft tot uw data; door end-to-end encryptie is het volledige traject beveiligd. Bestanden worden automatisch op alle devices met Enterprise Drive gesynchroniseerd. U kunt ook bepalen wie ‘alleen lezen’ of ‘lezen en schrijven’ of ‘admin’ rechten krijgt. Dat stelt u eenvoudig in. Enterprise Drive is geschikt voor Windows en Mac computers en mobiele apparaten (iOS en Android).
Cursusmappen, langdradige video’s en op vaste tijdstippen online cursussen volgen is vaak onpraktisch, prijzig en tijdrovend. Toch wilt u dat uw medewerkers het maximale halen uit uw Microsoft Office 365 investering. Dé oplossing: het unieke trainingsprogramma 5 Minutes Online Training (5MOT).
Deze faxdienst is een volwaardige vervanging van de traditionele fax. De faxen worden verzonden via internet, waardoor een analoge of ISDN telefoonverbinding niet meer nodig is. Helder Legal Fax is de enige digitale fax, die werkt als een echte fax en waarbij de betrouwbaarheid gegarandeerd wordt door de leverancier. Bovendien wordt deze faxination dienst ook gebruikt door De Rechtspraak.
Helder Telecom is dé specialist op het het gebied van Voice over IP (VOIP) voor de zakelijke markt. Bellen via internet (IP) biedt vele voordelen. U bespaart op telefoonkosten, bent altijd en overal bereikbaar, beheert uw data en telefonie netwerk in één systeem en interne applicaties zijn vaak eenvoudig te integreren.
Optimale bereikbaarheid is erg belangrijk. Maar zelfs de meest stabiele telefoonoplossing hoeft u geen vermogen te kosten. Helder adviseert u over de optimale telefooncentrale en onderliggende netlijnen of breedbandverbindingen. Daarnaast neemt Helder Telecom installatie, service en onderhoud voor zijn rekening. Helder is leverancier van uitsluitend A-merken op het gebied van bedrijfstelefonie. Met Helder Telecom belt u zonder zorgen over een betrouwbare vaste lijn tegen de beste tarieven.
Tijdens ieder klantencontact kunt u uw organisatie profileren en potentiële klanten zelfs over de streep trekken klant te worden. Iedere gemiste oproep is een gemiste kans. Helder Telecom biedt u ook mobiele oplossingen voor maximale bereikbaarheid in deze huidige veeleisende 24-uurs economie. Met de toevoeging van deze dienst kunt u bij Helder Telecom terecht voor vaste telefonie, mobiele telefonie en internet; hét totaalpakket aan communicatieoplossingen. Met de nieuwe mobiele diensten van Helder Telecom hoeft geen één contactmoment meer verloren te gaan.
Ons mobiele portfolio bestaat uit drie diensten:
- Helder Mobiel vormt de 'basis' van het Helder Telecom mobiele aanbod. Echter biedt Helder Mobiel veel meer faciliteiten dan wat u verwacht.
- Helder Mobile connect verbindt uw eigen telefooncentrale met de gemakkelijke voorzieningen van uw mobiele telefoon. Dankzij deze slimme koppeling komen alle faciliteiten waaraan u bij vaste telefonie gewend bent, ook beschikbaar voor uw mobiele telefoon(s).
- Helder Managed Mobile is de climax van vast-mobiel integratie. Door middel van de ultieme integratie worden alle vaste telefonie faciliteiten ook beschikbaar op uw mobiele telefoon(s).
Helder Telecom Mobile Device Management (MDM) biedt een set van mogelijkheden waarmee mobiele apparaten centraal worden beveiligd, geïnstalleerd en onderhouden. MDM maakt het mogelijk om automatisch systeemmanagementtaken te beheren, voor zowel Windows Mobile, Apple, Android, BlackBerry en Symbian Smartphones. MDM is een SaaS-oplossing, wat betekent dat je up and running bent in enkele minuten, zonder dat u de server-infrastructuur hoeft te installeren. Met MDM heb je een kant en klare device management oplossing, die leidt tot een duidelijke en een lage total cost of ownership.
Mobiele en vaste telefonie kunnen op verschillende manieren en op uiteenlopende niveaus worden geïntegreerd. De meest eenvoudige vorm is het aanbrengen van slimme doorschakelingen. De meest geavanceerde vorm luistert naar de naam Helder Managed Mobile. Eén van de voordelen is dat u niet hoeft te investeren in een (nieuwe) telefooncentrale. Als u gebruik maakt van Helder Managed Mobile is er namelijk geen noodzaak meer om de centrale telefonieapparatuur in uw eigen bedrijf aan te leggen en te onderhouden. Alle voordelen op een rij:
- Meest optimale vorm van vast-mobiel integratie
- Snel beschikken over geactiveerde simkaarten
- Meerdere mobiele nummers per simkaart mogelijk
- Maximale grip op belgedrag
- Slimme routeringsmogelijkheden
- Niet investeren in een eigen telefooncentrale
- Altijd kunnen beschikken over de nieuwste telecomfaciliteiten
- Maximale betrouwbaarheid
- Eén factuur en één aanspreekpunt
Helder Veilig Mailen maakt gebruik van Bastion 365: hiermee bent u NTA 7516 compliant en voldoet u aan de gestelde eisen voor veilig adhoc uitwisselen van gegevens met onder andere de Rechtspraak.
ContactManager is een functierijk CRM-systeem, waarmee de communicatie en marketing gericht op specifieke doelgroepen eenvoudig kan worden ingevuld. Het systeem biedt een accurate gecentraliseerde contactendatabase, toegankelijk via de gebruikelijke kantoorapplicaties van Microsoft, een integratie met de meest gebruikte financiële en documentmanagement systemen in de juridische markt en een koppeling met de bedrijfsgegevensdatabase van de KvK en de postcodetabel.
Het robuuste DMSforLegal is geïntegreerd met Microsoft SharePoint om uitgebreide Document -en E-mail Management te vergemakkelijken. Het systeem biedt naadloze integratie met financiële systemen en is in staat om DMS processen doelmatig te organiseren. Efficiënt dossier management is gemakkelijk voor juristen aangezien alle relevante dossiers in SharePoint toegankelijk zijn via DMSforLegal. DMSforLegal is ook naadloos geïntegreerd met Microsoft Windows applicaties, zoals de Outlook e-mail cliënt, om het dagelijkse gebruik van Outlook effiectiever te maken.
De volgende onderdelen maken standaard deel uit van de virtuele werkplek in de cloud om kantoorgenoten en cliënten op een professionele manier te kunnen bedienen: Microsoft Office 365 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Exchange mailservice, Lync en SharePoint) en Epona DMSforLegal (documentmanagement en e-mailmanagement). Bedrag per maand per gebruiker vanaf: € 29,50. Epona ContactManager (relatiebeheer) en LegalWord (huisstijl, documentcreatie en modellen) zijn optioneel toe te voegen. De Legal Desktop kan geïntegreerd geleverd worden met verschillende applicaties voor tijdschrijven en declareren, waaronder CClaw, FORTUNA en NEXTMatters.
LegalWord bestaat uit een set van sjablonen waarmee in Word, Outlook, PowerPoint op een snelle en consistente manier documenten, e-mailberichten en presentaties gemaakt kunnen worden. Veelgebruikte sjablonen zoals de Brief, Fax, Memo, Pleitnota en andere dagelijks gebruikte documenten, worden in een handomdraai gegenereerd met LegalWord. De toepassing zorgt er ook voor dat het opslaan in een DMS of koppelen van gegevens uit het CRM systeem automatisch wordt verzorgd. Daarnaast gebruikt LegalWord tekstblokken om documenten samen te stellen op basis van modelteksten.