Voor deurwaarders is ICT een onmisbaar onderdeel van het dagelijks werk geworden. Digitaal betekenen, dossiers die digitaal beheerd worden, ICT is cruciaal voor het efficiënt en effectief werken op uw (gerechts-)deurwaarderskantoor.
Wie ooit een kantoor is gestart, of ICT in zijn of haar portefeuille heeft gehad, weet hoe lang de lijst van te regelen zaken inmiddels is geworden. Er zijn open deuren zoals een laptop en een internetverbinding, maar ook minder voor de hand liggende zaken zoals beveiliging, document management of CRM systemen.
Download de checklist
Lexxyn Groep heeft samen met de Lexxyn Partners een uitgebreide checklist gemaakt over waar u aan moet denken bij ICT en het digitaliseren van uw (gerechts-)deurwaarderskantoor. Daarbij kijken we naar vier pijlers: communicatie, vakspecifieke software, kantoorautomatisering en veiligheid & regelgeving. Wilt u meer weten over hoe u verder invulling geeft aan de zaken op deze checklist? De Lexxyn Partners helpen u graag verder.
> Download de checklist (PDF)
Ook voor de andere branches waarin wij actief zijn hebben we een digitale checklist ontwikkeld. Deze bekijkt u via onderstaande links: