Helder Telecom kiest voor GrowPromoter om zijn dienstverlening continue te meten en verbeteren! Toegevoegde waarde leveren stopt ook voor een telecom dealer immers niet bij het afsluiten van het abonnement, maar begint daar pas.

Klantgericht denken en verwachtingen overtreffen
Rogier Taylor, mede-oprichter van GrowPromoter stelt: "Korte termijn denken is voor
bedrijven onvoldoende om de komende jaren te overleven…… Markten worden door
social media nog steeds transparanter, klanten mondiger, dus bedrijven zullen
daadwerkelijk toegevoegde waarde moeten leveren voor hun klant. Zeker in de wereld
van telecom, waarin de concurrentie tussen aanbieders sterk is".

Direct opvolgen van klant feedback
Dimmen Wesdijk, Directeur van Helder Telecom geeft aan dat zij nog beter willen
luisteren naar de behoefte van hun klanten. "Het gaat om het bieden van een totaal oplossing. Om het ontzorgen van onze klant. Daarom hebben wij behoefte onze prestaties continue te meten. De oplossing van GrowPromoter sprak ons aan vanwege zijn eenvoud en prijstransparantie. En dat kwaliteit niet duur hoeft te zijn, sluit helemaal aan bij Helder Telecom."

"Dankzij de zogenaamde feedback loop, word ik als ondernemer daadwerkelijk in staat gesteld om mijn klanten te verrassen met een directe opvolging van individuele problemen", vervolgt Dimmen. En dat is belangrijk. GrowPromoter weet dat bij een negatieve respons in meer dan 50% van de gevallen, de score ná opvolging daadwerkelijk verbetert. Op deze manier wordt actief gewerkt aan het creëren van ambassadeurs onder klanten.

Meer informatie over de diensten van Helder Telecom vindt u op de website: www.heldertelecom.nl 

Lexxyn Groep

Lexxyn Groep is de totaal ICT-dienstverlener voor de juridische praktijk. Zes intensief samenwerkende partners bieden gezamenlijk alles wat de advocatuur, het notariaat en de deurwaarderij nodig hebben.