Dimmen Wesdijk - Managing Director Helder Telecom: De afgelopen decennia zijn er oneindig veel technologische innovaties geïntroduceerd die ons dagelijks werk stukken gemakkelijker maken. Sneller, overzichtelijk en beheersbaar tot en met het volledig integreren van communicatie en informatie.

Bellen met een muisklik
Stel: u werkt in uw CRM- of ERP-pakket om uw offertes na te bellen. Klantenkaart opzoeken, inlezen, telefoon pakken, nummer intoetsen, dubbelcheck of je alle cijfers correct hebt overgenomen…bellen….verkeerd verbonden. Toch een 7 over het hoofd gezien.

Met Helder Contact Connect voorkomt u deze rompslomp. U belt eenvoudig met een muisklik. Uitgaande gesprekken kunt u opzetten middels click-to-dial en select-to-dial. Inkomende gesprekken worden direct herkend en, indien het telefoonnummer van de beller in uw systeem voorkomt, samen met de naam en bedrijfsnaam in een notificatie getoond. Door op de notificatie te klikken opent direct de juiste klantenkaart binnen uw CRM- of ERP-applicatie. Ideaal, u hebt meteen alle informatie in uw scherm.

Helder Contact Connect wordt aangeboden in twee varianten, te weten Helder Contact Connect en Helder Contact Connect Advanced.

Helder Contact Connect
De standaardversie van Helder Contact Connect maakt standaard deel uit van Helder Managed Voice. Met Helder Contact Connect is het mogelijk om uitgaande gesprekken te starten door middel van click-to-dial en select-to-dial, en het afzendernummer van inkomende gesprekken weer te geven in een Windows notificatie.

Helder Contact Connect Advanced
Helder Contact Connect Advanced gaat nog een stap verder en verbindt uw Helder Managed Voice bereikbaarheid aan uw contactdatabase. Bij een inkomend gesprek wordt direct de relevante informatie uit uw contactendatabase weergegeven. Door middel van een muisklik op de notificatie wordt de klantenkaart op de juiste plaats geopend.

Hogere klanttevredenheid eenvoudig binnen handbereik
Uw klanten willen graag zo snel mogelijk te woord worden gestaan en zo efficiënt mogelijk worden geholpen. Vragen naar het klantnummer? Doorverbinden naar een andere afdeling? Menselijke fouten door onverstaanbare antwoorden op vragen? Het heeft direct impact op de klantbeleving. Door aan de hand van het inkomende telefoonnummer direct te herkennen wie er belt en tevens direct de juiste klantenkaart te kunnen openen, wordt een efficiencyslag geboekt. U bespaart tijd, uw medewerkers worden hier blij van én uw klanten worden erg gelukkig. U kunt uw klanten direct persoonlijk te woord staan, zonder te hoeven vragen naar gegevens.

Direct besparen op de afhandeltijd van een call
Met name bij drukbezette calldesks, klantenservices, receptiebalies en support desks waar veel inkomend belverkeer zo efficiënt mogelijk moet worden verwerkt, is de afhandeltijd per gesprek kostbaar. Door automatisch inkomende gesprekken te herkennen en de juiste klanteninformatie te tonen kunnen kostbare seconden of zelfs minuten per gesprek worden geboekt.

De oplossingen van Helder Telecom zijn in vrijwel alle gevallen te koppelen aan de oplossingen van andere Lexxyn Partners. Helder Contact Connect en Helder Contact Connect Advanced kan eenvoudig worden geïntegreerd met: 

De oplossingen van Helder Telecom gaan veel verder dan simpel bellen. Onze specialisten realiseren directe besparingen voor onze klanten, zowel in abonnementen als in procesoptimalisaties als in dit blog behandeld is. Informeert u naar mogelijke oplossingen voor uw kantoor of maak direct een afspraak met een consultant.

Lexxyn Groep

Lexxyn Groep is de totaal ICT-dienstverlener voor de juridische praktijk. Zes intensief samenwerkende partners bieden gezamenlijk alles wat de advocatuur, het notariaat en de deurwaarderij nodig hebben.