Als professionele organisatie besteedt u ongetwijfeld zorg aan uw uitstraling en eerste indruk. U komt afspraken op tijd na, uw website is op orde en u zorgt - middels de diensten van Helder Telecom - dat u optimaal bereikbaar bent.

Maar wat gebeurt er als u niet direct de telefoon kunt opnemen. In geval van een feestdag of na sluitingstijd of als u met uw mobiele telefoon in gesprek bent of bij een afspraak zit. Dan komt uw klant uit bij uw voicemail. Heeft u die correct ingesproken? Bent u goed verstaanbaar? Praat u niet te snel? En hoe klinkt de voicemail van uw medewerkers?

Helder Telecom levert een dienst om u te helpen de voicemail te professionaliseren en ook als u niet zelf de telefoon aan kunt nemen toch die goede indruk achter te laten. Helder Telecom kan u met deze dienst voorzien van professioneel ingesproken voicemail teksten voor uw telefooncentrale en uw mobiele telefoon.

De berichten die u afneemt worden ingesproken door professionals en er is keuze uit meerdere stemmen. U heeft dus geen haastig ingesproken meldingen meer of de stem van iemand die misschien niet meer bij u in dienst is. U kunt uw voicemail, nachttekst, wachtstand, feestdagen melding in een keer regelen en daarna door ons of direct zelf activeren in uw telefonie-omgeving of op uw mobiel.

Meer weten? Lees het complete nieuwsbericht op de website van onze partner Helder Telecom >>>

Lexxyn Groep

Lexxyn Groep is de totaal ICT-dienstverlener voor de juridische praktijk. Zes intensief samenwerkende partners bieden gezamenlijk alles wat de advocatuur, het notariaat en de deurwaarderij nodig hebben.