Zo hebben we onlangs met Lexxyn Partner Clip Consultants en met Xelion een mooie integratie gerealiseerd met de nieuwe applicatie CCvoice. Inkomende- en uitgaande gesprekken worden in CCvoice herkend en gekoppeld aan het juiste dossier. Niet alleen wordt bestede tijd bijgehouden, maar zijn ook de notities van het gesprek zichtbaar voor u en uw collega's. Hiermee maken we uw telefoonverkeer meer overzichtelijk.
Kiest u ervoor om meerdere telefoonabonnementen van verschillende providers af te nemen? Dan ontvangt u van ons maar 1 factuur. Dat is wel zo makkelijk en helder!
Dimmen Wesdijk - Algemeen Directeur Helder Telecom & ICT
In onze eerste nieuwsbrief van dit jaar leest u onder andere over:
- Benchmark digitalisering van het Nederlandse notariaat;
- Meer keuze met minder administratie: dat is pas Helder;
- CCvoice maakt cliëntcontact zoveel makkelijker;
- De 5 handigste integraties van Xelion VoIP.