Dimmen Wesdijk - Managing Director Helder Telecom: Kip en ei. Een bekend vraagstuk. Datzelfde lijkt op te gaan voor de ontwikkelingen in communicatie en technologie enerzijds en nieuwe manieren van werken anderzijds. Bedrijven bieden steeds meer mogelijkheden aan werknemers om werktijden flexibel in te vullen. Uiteraard is daar nieuwe technologie voor nodig. Anderzijds bieden de technische oplossingen van nu ruimte aan de wens van medewerkers voor een gezonde balans tussen werk en privé en de bereikbaarheidseis van de klant.

Waar het om gaat is niet de vraag wat er eerst was en welke ontwikkeling welke veranderingen heeft teweeggebracht. Wél hoe u de verwachtingen van medewerkers maar vooral van klanten managet. Klanten verwachten korte communicatielijnen, hoge mate van bereikbaarheid en een bredere servicegraad dan enkele jaren geleden. Werknemers stellen zich flexibeler op en willen meer zeggenschap over tijd, wat alternatieve faciliteiten vergt.

Deze vraagstukken vragen om een geïntegreerde aanpak. Een mobieltje en een laptop zijn niet afdoende. Want men wil ook thuis en onderweg in kunnen loggen. En ú wilt dat dit veilig is, zodat uw bedrijfsgegevens beveiligd blijven. Daarnaast is een vast bureau met een vaste telefoon niet meer van deze tijd. Vraagstukken als bereikbaarheid en vast versus mobiel lost u met een geïntegreerde aanpak in de cloud op een toekomstbestendige manier op. Zodat uw medewerkers altijd bereikbaar zijn op één nummer en u kosten bespaart op hardware die veel flexibeler ingericht kunnen worden in een beveiligde cloud omgeving. Communicatie, telefonie en technologie staan niet langer los van elkaar, maar zijn juist ingrediënten van een onmisbare totaaloplossing.

Helder Telecom denkt al vele jaren op deze manier. “Sinds de werktijden zijn opgerekt tot 24/7 zijn de eisen aan de communicatieoplossing ook drastisch veranderd. Of andersom natuurlijk. De ontwikkelingen in telecommunicatie staan allerminst stil. Dat vraagt om totaaloplossingen, aangezien het draaien aan de knoppen op de communicatiekant direct invloed heeft op de technologiekant. Voor verhoogde bereikbaarheid en toegankelijkheid zijn faciliteiten nodig die dit realiseren. Helder Telecom is daarvoor expert voor juridische kantoren. Juist deze nieuwe wensen brengen als bekend ook nieuwe risico’s met zich mee en daar is Helder Telecom als onderdeel van de Lexxyn Groep volledig op ingericht.”

Wees het vraagstuk kip of ei voor en zorg ervoor dat zowel uw klanten als uw medewerkers optimaal gebruik kunnen maken van passende faciliteiten. Geen losstaande tools die onlogisch aan elkaar zijn geknoopt, maar oplossingen die werken. Helder Telecom is dan de partner die het overzicht houdt en zorgt voor een veilige totaaloplossing.  

Lexxyn Groep

Lexxyn Groep is de totaal ICT-dienstverlener voor de juridische praktijk. Zes intensief samenwerkende partners bieden gezamenlijk alles wat de advocatuur, het notariaat en de deurwaarderij nodig hebben.