Wanneer u in de cloud gaat werken, dan moet u een aantal beslissingen nemen over de manier waarop u gaat werken. U kunt natuurlijk kiezen voor losse web gebaseerde applicaties, ook wel Software as a Service (SaaS) applicaties genoemd. Maar de meeste van deze applicaties zijn niet geoptimaliseerd om naadloos met andere software of randapparatuur zoals printers en scanners samen te werken. Als dat niet mogelijk is dan loopt de productiviteit terug, zijn gebruikers minder tevreden en lopen de (verborgen) kosten al snel op.
Wat heeft u nodig?
Wanneer u alle functionaliteit die u nodig heeft uit de cloud wilt afnemen, dan biedt onze Desktop as a Service grote voordelen. Want ook als u in de cloud werkt, moet u wel gewoon kunnen werken zoals u dat wilt. U gebruikt immers niet alleen e-mail, maar wellicht ook Office, een Document Management Systeem (DMS) en een specifiek voor de juridische sector ontwikkelde Praktijk Management Systeem (PMS). En hoe beter die applicaties met elkaar samenwerken, hoe productiever en prettiger u kunt werken.
Desktop as a Service
Onze Desktop as a Service wordt daarom geleverd vanuit een technisch cloud platform dat optimaal is afgestemd op de applicaties van de grootste leveranciers in de juridische sector, waaronder NEXTassyst, NEXTmatters en CClaw. Samen met onze partners zorgen we doorlopend voor innovatie en optimalisatie, zowel op functioneel als technische gebied. Onze dienstverlening omvat ook de organisatorische en technische afstemming met onze partners, zodat u nooit van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Platform voor de juridische sector
Ons platform is afgestemd op datgene wat een applicatie voor juridische professionals nodig heeft om optimaal te kunnen performen. Wij hebben dit platform ontwikkeld op basis van onze kennis van - en ervaring met - zowel ICT als de juridische praktijk. Wij weten wat de applicaties binnen dit landschap nodig hebben om optimaal te presteren. Wij zorgen voor koppelingen met externe applicaties van bijvoorbeeld KvK en Kadaster, maar ook met de printer bij u op kantoor.
Onbeperkte mogelijkheden
Moderne, geavanceerde functionaliteit zoals 2-factor authenticatie en remote kunnen werken, zijn standaard opties zonder meerprijs. De zogenaamde Single Sign-On (SSO) functionaliteit zorgt ervoor dat medewerkers maar een keer hoeven in te loggen om toegang te krijgen tot alle applicaties: zowel degene die binnen uw Desktop as a Service draaien, als externe web applicaties die dit ondersteunen. Een goed voorbeeld hiervan is het Document Management Systeem van Epona Legal, wat op basis van SharePoint online in de Microsoft public cloud werkt.
Meer weten?
Wilt u weten hoe u in de cloud volledig grip houdt op functionaliteit en kosten? En hoe u gebruiksgemak koppelt aan zowel vrijheid als controle voor de organisatie? Download dan het gratis e-book ‘To cloud or not to cloud? De juiste ICT kiezen voor de juridische praktijk.’, dat wij samen met onze Lexxyn Groep Partners schreven. Wij helpen u graag bij het maken van de juiste keuze voor uw kantoor. Neem contact met ons op voor meer informatie over onze aanpak en oplossingen.