De elevator pitch. Welke advocaat of jurist beheerst hem niet? Je vertelt op een spitsvondige manier jouw verhaal. Tijdens een bijeenkomst, borrel of sales traject; dat verhaal heb je scherp. Maar wat is jouw verhaal in de online wereld? En nog belangrijker: hoe kijkt jouw doelgroep naar die online positionering. Een sterk merk heeft namelijk een uniek verhaal. 

VAL OP!
Hoe kun je jouw onderneming laten opvallen in de massa? Door échte verhalen te creëren en te vertellen. En uit te blinken in relevantie, dosering, timing en personalisatie. Door een unieke en consequente identiteit uit te dragen op de digitale kanalen waar jouw doelgroep actief is. Waar de ‘echte mens’ achter elke cliënt zijn of haar ervaringen met anderen deelt. En door persoonlijk te reageren op de ervaringen van de cliënt.

Lees het complete bericht op de website van Clip Consultants: https://www.clipconsultants.nl/actueel/wat-jouw-online-verhaal 

Clip Consultants

Architect en leverancier van CClaw; een compleet softwarepakket voor de advocatuur.