Voor organisaties die door het hele land actief zijn zal het een herkenbaar beeld zijn: de ene medewerker klaagt steen en been over zijn bereik en datasnelheid en de ander belt en download fluitend de dag door. Voorheen had u als organisatie virtuele handboeien om: u koos één provider en daar moest de hele organisatie het mee doen. Meerdere providers onderhouden is immers niet praktisch, maar dat is sinds kort veranderd.
Door een nieuwe dienst kunt u per gebruiker vanuit één bundel nu kiezen voor het netwerk van KPN én Vodafone. Uw medewerkers hoeven enkel de SIM kaart om te wisselen, of de e-SIM van de andere provider te activeren, om het netwerk waar ze het beste bereik mee hebben te gebruiken.
Betere dekking en bereikbaarheid
Het is geen geheim dat de ene provider een betere dekking heeft in sommige delen van het land dan de ander. Zeker in de buitengebieden is bijvoorbeeld toegang tot 4G/5G dataverbindingen of een “volledig aantal streepjes” niet bij elke provider vanzelfsprekend. Voor wie door het hele land maximale dekking wil hebben, of een snelle dataverbinding onderweg belangrijk is, kan het toevoegen van een tweede provider aan uw bundels dus de oplossing zijn.
Twee netwerken, één bundel
U had bij ons al het voordeel dat onze abonnementen maandelijks opzegbaar zijn. Maar het laatste belangrijke voordeel van onze nieuwe aanpak, is dat de twee netwerken samen in één bundel worden aangeboden. Alle gebruikers kunnen dus ongeacht of ze zelf een Vodafone of KPN netwerk willen gebruiken, toch onderdeel blijven, en blijven putten uit de groepsbundel van het hele bedrijf. De data en belminuten komen voor beide netwerken uit dezelfde bundel, dat houdt het verbruik en kosten wel zo overzichtelijk. Ook blijft de vast/mobiel integratie nog steeds mogelijk, ongeacht welk netwerk uw medewerker gebruikt.
Wilt u meer weten over combineren van twee providers in uw abonnement en hoe dit precies werkt in de praktijk? Neem contact op het Helder Telecom & ICT: bel 088 - 433 5335 of mail naar info@heldertelecom.nl