Vrijwel ieder juridisch kantoor krijgt te maken met de vraag naar relatief standaard juridisch werk. Overeenkomsten die vrijwel gelijk zijn en bij grotere groeien cliënten nodig zijn zoals verwerkersovereenkomsten of algemene voorwaarden. U heeft dan de keuze om deze overeenkomsten handmatig opnieuw op te stellen, of er bestaat een proces op uw kantoor om documenten die elke dag opnieuw gemaakt worden vrijwel automatisch te genereren. Tijd om te kijken welke taken binnen een advocaten- en notariskantoor met automatisering eenvoudiger en efficiënter gemaakt kunnen worden!
In deze Legal IT Talk gaan we in gesprek met Bart van Wanroij (Epona Legal) en Taco van Bennekom (NEXTlegal) over taak- en procesautomatisering: welk werk binnen kantoren is de moeite waard om te automatiseren, hoe pakt u dat aan, en wat moet u vooral niet automatiseren?
Agenda
Datum: Donderdag 9 december 2021
Tijd: 11:30 - 12:15 uur
Dit webinar is een livestream op YouTube.
In dit webinar
De volgende onderwerpen zullen onder andere de revue passeren:
- Wat voor processen en taken zijn te automatiseren?
- Waar voegt automatisering waarde toe, en waar niet?
- Hoe begint u met de automatisering van werkzaamheden?
- Hoe gebruikt u automatisering slim als veel mensen thuiswerken?
- Hoe draagt automatisering bij aan een consistente hoge kwaliteit van producties en dossiers?
- Hoe zorgt u ervoor dat mensen vertrouwen in geautomatiseerde processen krijgen?
Heeft u zelf specifieke vragen die u graag behandeld zou zien in het webinar? Deze kunt u alvast insturen via het registratieformulier op de website.
Voor wie
Deze Legal IT Talk is relevant voor iedereen die betrokken is bij het inrichten van werkprocessen op kantoor, zelf regelmatig stukken of dossiers maakt of verantwoordelijk is voor de aansturing van de collega's die dit doen.