Het kiezen van een nieuwe softwarepakket voor uw advocatenkantoor is niet eenvoudig, er zijn immers vele afwegingen te maken. Het project kan als u onvoorbereid begint snel complex worden, met vertragingen en frustraties tot gevolg. Hoe kiest u dan toch het juiste pakket voor uw kantoor, en welke vragen moet u aan uw (potentiële) leverancier stellen?
In het webinar "Het kiezen van nieuwe praktijkmanagementsoftware" gaan Eugene Haarmans (Clip Consultants) en Martin Duijs (NEXTlegal), beiden met hun organisaties verantwoordelijk voor vele succesvolle software implementaties bij kleine en grote advocatenkantoren, in gesprek en geven zij de belangrijkste tips bij het kiezen van een nieuw pakket voor uw kantoor. Ook is er uiteraard tijd en ruimte om uw eigen vragen te stellen in dit webinar.
In dit webinar
Het webinar zal een interview zijn met Eugene Haarmans en Martin Duijs. De volgende onderwerpen zullen onder andere de revue passeren:
- Hoe weet u dat uw kantoor toe is aan nieuwe software?
- Hoe ga ik goed voorbereid het traject in?
- Waar selecteer ik mijn potentiële leveranciers op?
- Hoe bepaal ik de criteria voor mijn keuze?
Heeft u eigen specifieke vragen die u graag behandeld zou zien in het webinar? U kunt deze alvast insturen via het registratieformulier op de website.
Agenda
Datum: Donderdag 8 oktober 2020
Tijd: 13:30 - 14:15
Webinar via Microsoft Teams - U heeft geen Teams account nodig om te deel te nemen, u ontvangt een link om deel te nemen.
Voor wie
Dit webinar is relevant voor iedereen werkzaam bij een advocatenkantoor die betrokken is bij het gebruik en de keuzes van software binnen het kantoor. De informatie in dit webinar is gericht op kantoren actief in ieder rechtsgebied en voor iedere kantooromvang. Er is geen inhoudelijke kennis van ICT nodig.