Digitalisering is in juridische kantoren soms ver gevorderd, maar blijft op sommige punten soms nog enorm achter. In deze Legal IT Talk kijken we naar een aantal bedrijfsprocessen binnen juridische kantoren en hoe deze gedigitaliseerd kunnen worden.
In de Legal IT Talk "Het digitaliseren van een juridisch kantoor" gaan Bart van Wanroij (Epona Legal) en Eugène Haarmans (Clip Consultants) in op de bedrijfsvoering van het kantoor, welke processen zich goed lenen voor digitalisering en welke voordelen deze digitalisering biedt. Ook is er uiteraard tijd en ruimte om uw eigen vragen te stellen in dit webinar.
In dit webinar
De volgende onderwerpen zullen onder andere de revue passeren:
- Hoe bouwt u effectief een digitaal dossier op en hoe kunnen papieren documenten hier in verwerkt worden?
- Welke digitale hulpmiddelen zijn beschikbaar om efficiënt en accuraat tijd te schrijven?
- Welke aspecten van de financiële en factuuradministratie kunnen gedigitaliseerd worden?
- Wat voor systemen kunnen ondersteunen bij het opbouwen en onderhouden van intern aanwezige kennis?
- Hoe ondersteunt digitalisering bij klantcontact en het onderhouden van uw netwerken?
- Welke voordelen biedt het verbinden van systemen zoals telefonie of e-mail, met bijvoorbeeld CRM of DMS applicaties?
Heeft u zelf specifieke vragen die u graag behandeld zou zien in het webinar? Deze kunt u alvast insturen via het registratieformulier op de website.
Agenda
Datum: Dinsdag 12 januari 2021
Tijd: 10:30 - 11:15
Webinar via Microsoft Teams - U heeft geen Teams account nodig om te deel te nemen, u ontvangt een link om deel te nemen.
Voor wie
Dit webinar is relevant voor iedereen die betrokken is bij digitalisering en/of de bedrijfsprocessen binnen een juridisch kantoor. De informatie in dit webinar is geschikt voor iedere kantooromvang. Er is geen inhoudelijke kennis van ICT nodig.
Registreren voor dit webinar
U kunt zich via onderstaande button registreren op onze website voor deelname aan dit webinar. De deelnamelink ontvangt u voor aanvang van het webinar.