Het samenbrengen van informatie en bijdragen van verschillende partijen in uw dossiers en producties kan een heel karwei zijn. Zeker als rekening gehouden moet worden met vertrouwelijkheid en veiligheid, maar tegelijkertijd het proces voor iedereen zo simpel en efficiënt mogelijk moet zijn. Hoe brengt u al deze zaken samen op een handige en veilige manier?
Bij ingewikkelde trajecten zoals het opstellen van complexe notariële akten, due diligence onderzoeken of dossiers waarbij de input van de cliënt of een externe adviseur van belang is voor een succesvolle afwikkeling, is het efficiënt samenbrengen van al deze informatie een behoorlijke uitdaging. U wilt dat informatie snel en veilig uitgewisseld kan worden, en het voor alle betrokkenen zo eenvoudig mogelijk maken informatie uit te wisselen of de actuele status van het dossier te zien.
In de Legal IT Talk "Efficiënt samenwerken" gaan Bart van Wanroij (Epona Legal) en Martin Duijs (NEXTlegal) in op alles wat komt kijken bij het efficiënt samenwerken met uw cliënt of andere externe partijen. Ook is er uiteraard tijd en ruimte om uw eigen vragen te stellen in dit webinar.
In dit webinar
De volgende onderwerpen zullen onder andere de revue passeren:
- Hoe werkt u effectief met meerdere organisaties tegelijkertijd samen aan hetzelfde dossier of onderwerp?
- Hoe kan de inbreng van een cliënt of andere externe partij eenvoudig worden verwerkt?
- Hoe zit het met de veiligheid van vertrouwelijke gegevens? Hoe voorkomt u datalekken bij het uitwisselen van informatie?
- Welke oplossingen zijn er beschikbaar om deze samenwerking efficiënt en veilig te laten verlopen?
Heeft u zelf specifieke vragen die u graag behandeld zou zien in het webinar? Deze kunt u alvast insturen via het registratieformulier op de website.
Agenda
Datum: Donderdag 3 december 2020
Tijd: 10:30 - 11:15 uur (Stream opent om 10:15 uur)
Webinar via Microsoft Teams - U heeft geen Teams account nodig om deel te nemen, u ontvangt een link voor deelname.
Voor wie
Dit webinar is relevant voor iedereen die betrokken is bij zaken op het gebied van document management, informatiebeveiliging en samenwerken. De informatie in dit webinar is geschikt voor iedere kantooromvang. Er is geen inhoudelijke kennis van ICT nodig.