Veel organisaties staan momenteel voor grote uitdagingen op het gebied van het contact onderhouden met medewerkers, klanten en leveranciers. Als uw omzet afhankelijk is van een goede bereikbaarheid, hoe gaat u dan straks in “het nieuwe normaal”, de 1,5 meter economie, het contact onderhouden met deze groepen mensen? Hoe blijft u zelf in controle over uw bedrijfsvoering, en voorkomt u dat u achter de feiten aan blijft lopen? Mogelijk bent u al voorzichtig begonnen met nadenken over deze onderwerpen, maar bent u ook al tegen de eerste struikelblokken aangelopen. Wij gaan u in dit webinar inspireren en op weg helpen naar klantencontact in “het nieuwe normaal”.
Dit webinar werpt een blik in de toekomst en geeft u praktische tips en handvatten mee op het gebied van thuiswerken, flexibele werkplek inrichting en moderne communicatiemiddelen zoals Microsoft Teams en de integratie hiervan met telefonie oplossingen.
AGENDA
Dinsdag 12-5-2020 - 10:00 uur tot 11:00 uur
Webinar via Microsoft Teams
Dit webinar wordt opgenomen en is op een later tijdstip terug te kijken als u op dit tijdstip niet beschikbaar bent.
(geen Teams account of kennis nodig, u ontvangt een deelnamelink per e-mail)
ONDERWERPEN (O.A.)
- De transitie van het “oude” naar het “nieuwe” klantcontact;
- Veelgemaakte fouten en misvattingen over klantcontact;
- De praktijk: zo hebben wij het zelf aangepakt;
- Veiligheid en AVG;
- Beschikbare oplossingen en technologie;
- Van de huidige bedreigingen kansen maken;
- Het integreren en koppelen van diverse communicatiesystemen;
- De rol van gebruikers/medewerkers in de transitie.
VOOR WIE
Dit webinar is gericht op directie, sales en/of IT-managers en beleidsmakers of andere/vergelijkbare rollen van organisaties waarin goed en efficiënt klantcontact vitaal is voor hun succes en continuïteit.
REGISTREREN
Vul het registratieformulier in om u aan te melden voor dit webinar. U kunt hierin aangeven of u het webinar live wilt volgen, of achteraf wilt terugkijken. Wie zich aanmeldt voor het live webinar, ontvangt ook de video-opname om later terug te kijken.