Zo hebben we onlangs met  Lexxyn Partner Clip Consultants en met Xelion een mooie integratie gerealiseerd met de nieuwe applicatie CCvoice. Inkomende- en uitgaande gesprekken worden in CCvoice herkend en gekoppeld aan het juiste dossier. Niet alleen wordt bestede tijd bijgehouden, maar zijn ook de notities van het gesprek zichtbaar voor u en uw collega's. Hiermee maken we uw telefoonverkeer meer overzichtelijk.

Kiest u ervoor om meerdere telefoonabonnementen van verschillende providers af te nemen? Dan ontvangt u van ons maar 1 factuur. Dat is wel zo makkelijk en helder!

Dimmen Wesdijk - Algemeen Directeur Helder Telecom & ICT

In onze eerste nieuwsbrief van dit jaar leest u onder andere over:

  • Benchmark digitalisering van het Nederlandse notariaat;
  • Meer keuze met minder administratie: dat is pas Helder;
  • CCvoice maakt cliëntcontact zoveel makkelijker;
  • De 5 handigste integraties van Xelion VoIP.

Lees hier de volledige nieuwsbrief >>>.