De feestdagen staan weer voor de deur! Gaat uw bedrijf dit jaar dicht tussen Kerst en Oud & Nieuw, of gelden er andere openingstijden in de decembermaand? Weet dan dat u uw voicemailboodschap hierop aan kunt passen. Lexxyn Partner Helder Telecom & ICT verzorgt namelijk ieder jaar feestdagenteksten voor de telefooncentrales van onze klanten.

Hoe gaat dit in zijn werk?

Allereerst bepaalt u welke tekst er ingesproken moet worden. Zorg dat deze niet te lang is en dat de vermelde informatie duidelijk is. Meer tips over de inhoud van het voicemailbericht staan vermeld op deze pagina.

Zodra u weet wat de boodschap moet worden, bepaalt u wie deze gaat inspreken. Hiervoor bieden we een drietal opties:

  1. U spreekt zelf een tekst in, en laat deze door ons activeren.
  2. U laat één van de medewerkers van Helder Telecom & ICT de door u gewenste tekst inspreken en activeren.
  3. U laat uw tekst inspreken door een stemacteur, waarna wij de ingesproken boodschap voor u zullen activeren.

Vraag uw voicemail aan

Mocht u ook gebruik willen maken van deze service, vul dan dit contactformulier in om direct uw voicemail aan te vragen of neem contact met ons op via verkoop@heldertelecom.nl

Wij ontvangen graag tijdig uw input, zodat de afwezigheidsmelding op tijd voor u ingeregeld kan worden.

Deadlines voor het aanleveren van uw input

Omdat het in deze tijd van het jaar druk is met het aanvragen en aanpassen van de afwezigheidsmeldingen, ontvangen wij graag tijdig uw input. Onderstaande deadlines kunt u hiervoor aanhouden.

Kerst | Vrijdag 18 december tot 16.30u
Oud & Nieuw | Woensdag 23 december tot 16.30u

Met de afwezigheidsmelding van Helder Telecom & ICT weet u zeker dat u uw deuren netjes achter u sluit en dat uw relaties duidelijk en volledig geïnformeerd worden.